Reguli noi în trafic în zona Aeroportului Otopeni: ce trebuie să știe șoferii

de: Ciprian Ioana
17 07. 2020

Se schimbă regulile în trafic în zona Aeroportului Otopeni. Toți șoferii care au drum prin zonă trebuie să țină cont de faptul că CNAIR a impus niște restricții.

Sunt reguli noi de trafic în zona Aeroportului Otopeni, din cauza lucrărilor la linia de cale ferată ce va lega zona de Nord a Bucureștiului de terminalul de la Henri Coandă. CNAIR anunță că traficul rutier în zona aeroportului se va desfășura doar pe o singură bandă pe fiecare sens.

Măsura va fi impusă din 22 iulie, dar doar în anumite zile.

Chiar și așa, e de așteptat ca zona să se aglomereze, mai ales că DN1 este chiar și așa aglomerat în anumite momente ale zilei.

Reguli noi în trafic în zona Aeroportului Otopeni

CNAIR susține că, din 22 iulie, circulaţia rutieră în zona Aeroportului Internaţional Henri Coandă Bucureşti se va desfăşura pe o singură bandă pe fiecare sens de circulaţie, în anumite zile . Calendarul e următorul: lucrările vor avea loc în zilele de 22, 23, 29 şi 30 iulie, respectiv 5, 6, 12 şi 13 august, în intervalul orar 00:00 – 4:00.

Vestea bună, așadar, e că se lucrează noaptea.

Restricţiile vor fi instituite pentru executarea lucrărilor de modernizare a liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti” – Faza I: „Racord C.F. la terminalul T1, Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti” pe DN 1, km 16+100, pe partea dreaptă, Oraş Otopeni – pentru execuţia lucrărilor între pilele nr. 24 şi nr. 25, Etapa a-4-a.

Compania de Administrare a Infrastructurii Rutiere arată că șoferii sunt sfătuiți să evite zona cu lucrări. Astfel, pentr cei care circulă pe ruta Bucureşti – Ploieşti – Bucureşti există următoarele variante de traseu: A3 (Bucureşti – Ploieşti – Bucureşti), DN1A (cu variante de ieşire la Corbeanca sau la Varianta Ocolitoare Ploieşti) şi Bucureşti – DN Centura Bucureşti – Pipera – Tunari – Baloteşti – DN1.

Şoferii sunt sfătuiţi să respecte restricţia de circulaţie instituită în zonă şi semnalizarea rutieră temporară.

Linia de cale ferată pe care vei ajunge cu trenul din Gara de Nord în Aeroportul Otopeni și invers ar urma să fie gata la sfârșitul lunii august. Cel puțin, așa promitea ministrul Tineretului și Sportului, care s-a pronunțat pe subiect în condițiile în care linia de cale ferată era cerută și-n contextul EURO 2020. Valoarea proiectului e de aproape 400 de milioane de lei, fără TVA.

Contractul prevede construirea unei căi ferate duble în lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, trei podeţe, instalaţie de centralizare electronică şi o staţie de călători la terminalul T1.